29 de març 2008

FIL PER RANDA

Passem part de l'acta en la que parlem del canvi de funcionament de la brigada. Les explicacions son les habituals, es a dir, parlar molt però no respondre res...

El Sr. Alcalde diu que hi ha 4 persones que s’han de subrogar que són les que ja hi eren quan es va fer la concessió, les altres 4 persones adscrites al servei (1’5 treballador, i 2 per hores extres) s’ha d’acabar de definir què es farà. El Sr. Secretari diu que el tema de la plantilla s’haurà de definir i aprovar amb el pressupost.

La Sra. Montserrat Llop, del GIS, diu que no entén res. Representa que a l’any 2001 es va fer una concessió del manteniment d’edificis, via pública i jardins per 30 milions de pessetes l’any i es van traspassar els 4 treballadors municipals, per fer tot el que diu el plec de clàusules, entén que l’empresa pel seu compte havia de posar el personal que li fes falta. Demana explicacions sobre el personal de més (1,5 + 2 treballadors). Es va passar de costar 19 milions a 30 milions l’any, són molts diners i quan hi ha canvi de concessió s’hauria de presentar tota la documentació amb el que costava i l’increment que suposa però aquí no es fa mai.

Demana si els conserges passaran també a ser treballadors municipals. El seu grup sempre ha estat en contra dels conserges primer perquè han costat molts diners (58.000 euros l’any), més ara que la Generalitat posa una administrativa a mitja jornada per tant no cal posar-hi una persona sis hores cada dia per fer el manteniment perquè les reparacions les pot fer la brigada. Per tant creu que primer cal organitzar la brigada i de moment es poden estalviar els conserges.

El Sr. Alcalde diu que el tema de 1’5 + 2 d’hores extres surt al plec de clàusules de la concessió, el coordinador era a mitja jornada i es va agafar un peó. A més han anat creixent les necessitats de Súria, per cobrir les peticions de les entitats que es fan en festiu per això el tema de les 2 persones d’hores extres. En el tema dels conserges cal diferenciar entre el personal administratiu i de manteniment, quan es tingui l’organigrama de la brigada ja s’informarà.

La Sra. Montserrat Llop diu que s’ha respòs res del que s’ha preguntat. La concessió hauria de ser tancada, era de 30 milions l’any però al final se’n pagaven uns 80, s’hauria de pagar només el cost de la concessió la resta hauria d’anar a compte de l’empresa concessionària. El tema del manteniment de les escoles està clar que s’ha de fer però no calen els conserges perquè es pot fer per la brigada.

Demana una reunió per explicar l’organigrama de la brigada perquè a aquestes alçades que el pressupost ja està gairebé tancat ja ho han de saber, deu ser que no ho volen dir.

El Sr. Alcalde diu que ara no és el moment de parlar de l’organigrama de la brigada, en el seu dia ja es farà. Aclareix que eren 5 el nombre de personal que es va subrogar, 1 es va jubilar.

Seguidament es sotmet a votació el dictamen que és aprovat per unanimitat.

Arxiu del blog