31 de març 2008

BUSQUES FEINA???

La vida esta complicada, tots ho sabem, però nosaltres donem la possibilitat de llegir-vos aquest plec de clàusules per si voleu/podeu o us pot interessar llogar "El Casino" un bar de Súria envoltat d'espai verd, mobiliari infantil i pistes de tennis. Vinga anima't i llegueix:


1. Objecte.
L'objecte d'aquest contracte el constitueix el servei d’explotació del Bar Restaurant del Casino.
El plec de clàusules administratives, juntament amb el model de contracte adjunt tindran caràcter contractual.
2. Durada del contracte 5 anys.
Preu: MIL DOS-CENTS euros mensuals (1.200’00 €/mes).
En el cas de realització d’inversions al local, l’oferent podrà proposar una baixa en el preu del contracte, que serà resolta per la mesa de contractació.
3. El preu es pagarà per mensualitats anticipades, mitjançant domiciliació bancària.
4. El preu es revisarà cada 1 de gener d'acord amb les variacions de l'IPC.
5. Fiança.
La garantia definitiva, s'estableix en 3000 €
6. Proposicions i documentació complementària.
A. Les proposicions per prendre part en el concurs seran presentades en sobre tancat, en el qual figurarà el lema:
PROPOSICIÓ PER PRENDRE PART EN LA CONTRACTACIÓ PER CONCURS DE L’ARRENDAMENT DEL BAR RESTAURANT DEL CASINO . El model serà el següent:
El sotasignant, En ..........................., major d'edat, de professió ....................., domiciliat a ................. i amb DNI núm. ......................, expedit a ...................., amb data ..........., en nom propi (o en representació de ...........), tenint coneixement de la convocatòria de CONCURS anunciada en el Butlletí Oficial de
la Província, núm. ............, de data ................, pren part i es compromet a dur a terme el contracte segons les prescripcions establertes.
MANIFESTA SOTA
LA SEVA RESPONSABILITAT:
1r. Que compleix totes i cadascuna de les condicions exigides en el Plec de clàusules per a l'adjudicació del contracte.
2n. Que accepta plenament totes les clàusules dels plecs i totes les altres obligacions que se'n derivin, si resulta adjudicatari del contracte.
3r. Que es compromet a dur a terme el servei ................ pel preu de ............. euros (lletra i xifres), IVA inclòs.
4t. Que no figura en cap dels supòsits de prohibició de contractar que estableix l'article 20 REAL DECRETO LEGISLATIVO, 2/2000, de 16 de juny.
DECLARA:
Primer.- Que accepta plenament les condicions i les obligacions del Plec de Clàusules administratives i que es compromet a complir-lo estrictament.
Segon.- Que es proposa dur a terme el servei de referència per la quantitat de ............. euros/mes
Tercer.- Que no és afectat per les normes d'incompatibilitat a què fa referència
la Llei 53/1984, de 26 de desembre, ni de prohibició de contractar previstes en l'article 20 DEL REAL DECRETO LEGISLATIVO 2/2000, de 16 de juny.
Quart.- Que adjunta la documentació exigida, i que es troba al corrent de les seves obligacions fiscals i socials, cosa que es compromet a acreditar de manera fefaent si resulta adjudicatari, facultant expressament l’Ajuntament per a obtenir les dades referents a aquest extrem
............., a ........... de ....... de 20 ........
Els licitadors presentaran, simultàniament amb el model de proposició, els documents següents:
a) Document Nacional d'Identitat o fotocòpia autenticada.
b) Escriptura de poder, validada, si s'escau, en cas que s'actuï en representació d'altri.
c) Document acreditatiu, quan es tracti de personal subjecte a
la Llei 53/1984, de 26 de desembre, de la concessió de la compatibilitat corresponent i del seu sotmetiment a la normativa d'incompatibilitats vigent en el moment de la contractació.
d) Memòria referent a la prestació del servei que proposen dur a terme amb detall de les millores que proposen realitzar al local.
d) Memòria signada expressiva de les seves referències tècniques o científiques necessàries per al desenvolupament de l'obra.

7. Presentació de proposicions.
Els licitadors hauran de presentar les seves ofertes a
la Secretaria de l'Ajuntament, Negociat de contractació, durant el termini de 15 dies naturals, comptats des de l'últim per a la recepció de les proposicions (article 78.2 REAL DECRETO LEGISLATIVO 2/2000, de 16 de juny).
8. Obertura de pliques.
Tindrà lloc a
la Sala d'Actes de l'Ajuntament a les 13 hores del primer dia hàbil següent a l'acabament del termini assenyalat en la clàusula anterior, i l'acte serà públic. L'acte començarà amb la lectura de l'anunci del concurs i, seguidament, es procedirà al recompte de les proposicions presentades.
Abans de l'obertura de la primera proposició s'invitarà els assistents que manifestin els dubtes que tinguin o demanin les explicacions que estimin necessàries.
La Mesa de Contractació procedirà a l'obertura de les proposicions presentades pels licitadors i les remetrà amb l'acta i les observacions que estimi pertinents als serveis tècnics i jurídics de l'Ajuntament perquè informin sobre els requisits dels concursants en relació amb els criteris objectius fixats en la convocatòria.
9. La forma d'adjudicació del contracte serà la de concurs obert.
Els criteris que han de servir de base per a l'adjudicació són els següents, llistats per ordre decreixent segons la importància que els és atribuïda (article 86 REAL DECRETO LEGISLATIVO 2/2000, de 16 de juny).
Preu 25
Mitjans tècnics i personals de l'empresa 25
Experiencia en hostaleria 25
Millores que s’oferten 25
Les millores podran recaure tant sobre la millora de les instal·lacions com de la gestió de l’espai del parc i de les pistes de tennis.
10. Formalització del contracte.
El contracte ha de ser formalitzat en document administratiu en els trenta dies següents a la data d'adjudicació. En tot cas, aquest document serà títol vàlid per a qualsevol registre públic. No obstant això, ha de ser formalitzat en escriptura pública, quan així ho exigeixi l'adjudicatari. En aquest cas, les despeses derivades de l'atorgament hauran de ser al seu càrrec (article 54.1 REAL DECRETO LEGISLATIVO 2/2000, de 16 de juny).
11. Naturalesa administrativa del contracte.
El contracte que regula aquestes clàusules té naturalesa administrativa i, com a tal, les qüestions que es plantegin han de ser dilucidades per aquesta via.
12. Legislació aplicable.


Arxiu del blog