14 de gener 2008

Pensaments del Juli

El CAP, quin mal de cap, cada cop que sento el so d’aquestes tres lletres en boca d’aquestes benaventurades, sempre amb el mateix conte!, que no tenen res al cap?, tenen una fixació?, no pensen en res més, a vegades fins hi tot somio que truquen a la porta i apareix la mare de Deu envoltada de querubins que canten amb veu celestial la cançó “CAP siiiiiii pisos NOoooooo``, quin mal son, no tinc paraules,quin problema tenen?, jo sempre he pensat en positiu, CAP si i pisos també, on està el problema? Jo no hi veig cap problema, només avantatges. La població de Súria, els meus votants volen un centre de salut al bell mig del poble, si no, creieu que m’haguessin votat?, jo tinc el vist i plau de la majoria, ho tinc tot. A més quina comoditat tenir el centre de salut al mateix edifici on vius, si tens un ensurt, fins i tot un mal de panxa, només tens d’agafar l’ascensor i ja hi ets, no cal sortir de casa, els pisos de la plaça de la Serradora ja fa dies que estan venuts. Tenen el compromís de tenir l’ambulància a la porta de casa , com m’agradaria viure en un d’aquests pisos per que tots algun dia ens farem grans i hem de pensar en el futur i tenir el metge a prop et pot allargar la vida i això ho sabem tots excepte els romàntics que volen que a quest solar sigui desperdiciat fent una gran plaça amb un centre de salut alla sol pelat , que no es donen compte que els malalts esperaran torn tot prenen el sol, entre els arbres que creixeran frondosos, i que quant arribi el seu torn ja estaran curats?, els metges els hauran d’empaitar per que no voldran entrar a la consulta i els visitaran sobre de la gespa, no vull pensar en que es convertirià la consulta del pediatre...ben pensat, m'hi compraré un pis...o millor que me'l regalin...


Arxiu del blog