08 de febrer 2008

RESPOSTES PENDENTS

En el ple passat també vàrem fer preguntes orals, que no ens van ser contestades en aquell moment i van quedar pendents, les passem:
La Sra. Montserrat Llop, portaveu del GIS, fa els següents aclariments:


1. En el tema dels conserges ja els va quedar clar quin era el cost, el que demanaven era perquè no es fa una contractació directa.
Fa dies que se’ns diu que s’està estudiant, però encara no sabem el que. Ens diuen que pel curs vinent estarà resolt.
Nosaltres pensem que s’hauria de fer una empresa de l’Ajuntament o contractar directament, per estalviar el 20 % de benefici econòmic.. Normalment quan parlem d’aquest tema, les respostes són molt ambigües

2. Demana quan s’instal·larà el mobiliari urbà al carrer de Fonthier.
El Regidor d’urbanisme ens informa que aviat es col·locaran les papeleres, i que s’ha parlat amb el constructor de l’obra, i que no hi haurà cap problema.

3. Demana si es podria informar a les associacions de veïns del recorregut del servei de neteja, per poder-ho controlar. Hem demanat que s’ utilitzi la Web Municipal per tal d’informar el recorregut, per si els ciutadans es volen informar. Ara cal posar la Web a punt, que fa mes de quatre mesos que se’n parla. Però aquesta petició ja queda reflexada en el prec d'aquest mes de gener quan parlem de l’actualitzar la Web.


4. Demana si els pisos de lloguer del carrer Dr. Fleming es mantindrà el preu previst inicialment. D’entrada el Regidor ens confirma que s’ha parlat amb la Generalitat i que el preu marcat pel mercat, es aquest 420 €, que aviat s’obrirà la convocatòria i que entra la plaça d’aparcament i el traster. Queden nou pisos pendents d’adjudicació que estaran en règim de lloguer durant deu anys i que després es possible que es posin a la venda.


5. Fa la petició de que es miri de solucionar el tema de les persones que es van inscriure el dia de la xerrada del tema de l’aigua i que s’informi als mitjans de comunicació de les properes xerrades. Aquest tema ja s’ha resolt, perquè es va avisar als tècnics que porten el tema de les conques. I s’han dedicat a trucar a la gent per telèfon.

La Sra. Natàlia Flores, del GIS, fa les següents preguntes:

1. Sobre el tema de l’adjudicació a Transversal i dels 3 pressupostos, demana on està regulat que els 3 pressupostos poden venir d’una empresa amb del mateix administrador i de la mateixa adreça.
Segons el Secretari Interventor i la Regidora de Cultura, no hi ha cap llei que digui que aquest pressupost no poden ser amb un mateix administrador, per tant, es compleix amb els requisits.
Natàlia Flores, comenta que aquest tema d’entrada es estrany, i que no és ètic, que es faci d’aquesta manera. Per tant, un altra cop, que es faci una adjudicació directa.

2. Informació de les 7 places publicades a l’oferta pública d’ocupació.
Es volen cobrir tres vacants d’auxiliar, un tècnic urbanístic, dos policies Municipals, una educadora social. La major part de les places són en règim d’interins que han de cobrir la plaça.

3. Demana que es comprovi si el tema de l’ampliació del cementiri sortia al programa electoral del PSC.
El Batlle va respondre que només calia mirar el programa electoral, on constava el cementiri, i que estava molt ben explicat i que era com “El libro gordo de petete”.
El nostre grup només va insistir que era estrany que en el seu tríptic, que acostuma a ser un resum de les actuacions més importants que es volen portar a terme en una legislatura, no estigués el cementiri. Tal com ha fet el grup de govern com infrastructura més important per demanar amb el POUSC.
Picabaralla que va acabar amb un: Montse calla! Que fas teatre.
Argument repetidissim amb tots els plens i com es veuen son de pes per convèncer a tots els presents.

La Sra. Mabel Nieto, del GIS, fa les següents preguntes:


1. Demana si l’Associació de Veïns del Poble Vell podrà disposar d’un local social.La Regidora diu que no te constància.

2. S’ha previst arreglar la teulada de Cal Ton Bató, fins fa poc local social de l’Associació de Veïns del Poble Vell.
Es comenta que quan comencin les obres del Casinet es revisarà també la teulada de cal Ton Bató, però que no hi ha cap paper on consti que era local social de l’Associació de Veïns.

3. En cas que no s’arregli Cal Ton Bató seria possible disposar d’un local al Casinet, i mentre no es fan les obres si es podrà disposar d’un local alternatiu.
Segons la Regidora no esta previst. En tot cas s’estudiarà

(Esperem que l’Associació de Veïns trobi un lloc per encabir-se per què de moment la “cosa” no pinta clara...respostes evasives... continuarà...)

Arxiu del blog