06 de març 2012

Foc al Llac d’Argençola



Avui ens em desplaçat a primera línea de foc quan em seguit una unitat de bombers que es desplaçava a la Carretera Balsareny en direcció al llac d’Argençola. Passat el Torrent Fondo es veia perfectament una mànega de fum al costat de la finca dels llacs. En el moment que em arribat hi havia un tractor amb un dipòsit groc i immediatament ha arribat la Policia Municipal acompanyat del Regidor de Via pública de l’actual legislatura i casualment també ha aparegut al lloc dels fet el Regidor de Via pública de  la passada legislatura. Han estat dues les unitats de bombers desplaçades a la zona, en el moment que nosaltres erem presents.
Segons ens han explicat, s’estava tallant llenya en una part de la finca, es possible que alguna guspira i la falta de pluges siguin les causants del foc. Però aquesta notícia no ha estat contrastada, per tant caldrà esperar l’informe final.
Quan em marxat de la zona pel camí em vist com altres dotacions de l’ADF cotxe gris de l’ajuntament, entre altres, arribaven a la zona.
Suposem que l’incident s’haurà iniciat a la una trenta del  migdia, i esperem que hores d’ara, mentre estem redactant aquest  petit article, l’incident s’hagi resolt sense cap entrebanc.

Arxiu del blog