05 de març 2009

CARTA D’UN VOTANT DE L’aIS


Jo, ho confesso, vaig votar l’aIS!


Ho vaig fer, perquè l’aire nou, que canvia i refresca l’ambient, no va gens malament per ventilar l’aire carregat que moltes vegades es respira.


Per què són gent d’entitat, que sembla que poden estar més a prop de la gent que amb il·lusió treballa per Súria i sense cobrar una “pesseta”.


Ara, segueixo la seva política, perquè hem sento responsable com a votant i us haig de dir que aquesta canalla hem té una mica despistat.


Primer perquè hem pensava que farien un grup per governar, però després van dir que ells respectarien el mes votat. I ho vaig trobar bé, perquè jo com a votant en les ultimes eleccions de CIU, vaig pensar que era una picada d’ullet a CIU, perquè el pobre Mas, encara no ho ha paït.


Després de les eleccions, hem vaig enterar que van dir que no havien volgut fer una reunió, per anar a sopar i no es van presentar.


I ara, veig que han carregat tintes en contra de GIS, que per cert, també havia votat en altres ocasions, però que ara, sense el Jaume Ros al davant, no ho veia clar. I votar tres dones, que voleu que us digui, sóc antiquat, i les dones a fregar que és on estant millor! Ja ho sabeu on hi ha dones hi ha merders...!


I ara estic perdut, per què penso que els grups de l’oposició no es poden donar cops, sense posar content al PSC, i que aquest sempre governarà, amb tanta mala avinença. Sempre tindrà lletges per casar-se, i més quan són matrimonis a quatre anys!


Tampoc no he entès, i ho sento, com poden donar el vot favorable durant dos anys seguits al pressupost municipal i després queixar-se sobre diners destinats a fer unes festes o altres. I vaig sentir a la ràdio, que dec ser l’únic que l’escolta, que l’Alcalde va dir que el pressupost marcava la política de govern.


En fi, que estic desorientat, per sort no crec que arribi a les pròximes eleccions, entre altres coses perquè hauré estirat la pota. Tinc una edat jo!


Però veig que l’edat no hem fa entendre aquest batibull i aquest carregar tintes!


En fi, es cosa de política! Però penso que es una llàstima que l’aIS i el GIS, dos grups que jo he votat, no es posin d’acord.




Arxiu del blog