08 d’abril 2009

El PROJECTE DEL CEMENTIRI, NO ENS AGRADA!


El projecte del cementiri, que valdrà 829.856,87 € no compleix les nostres expectatives. Tot i que hem fet varis canvi d'impressions que no han arribat a bon port, i hem entrat les al·legacions que també han anat a parar a la paperera.


Com podeu veure (cliqueu al sobre) la part que es farà és la part fosca representada en el plànol. I com a reflexió una mica "macabra" és que si tenim un difunt a la part vella, ens tocarà caminar força per anar a enterrar un nou difunt a la part nova.


No entenem com perdem l'oportunitat de renovar tot el vial, malmès,estret, com és l'actual i com el projecte es fà de baix a dalt ( de la zona fosca on es comença) zona 1, a la zona 2 i zona 3 ( les ratlles o indiquen).

De moment us passem les al·legacions que hem presentat:

1.- L’amplada de tot el vial d’accés al C/ del Roser i a la cementiri a de tenir els dotze metres de vorera a vorera, no de façana a façana, tal com es veu en el dibuix de perfil del carrer.

2.- S’hauria de mantenir tota l’amplada a tot el recorregut del vial finsis arribar al Cementiri.

3.- Es necessari la pavimentació de tot el recorregut, fins l’accés al cementiri amb l’ampliació de tot el vial.

4.- No entenem cap dels arguments presentats per desenvolupar la fase 1, deixant sense comunicació el cementiri actual amb la nova ampliació.

5.- Es millor començar amb la fase 2- 3, amb la comunicació i arranjament unitari de tot el nou cementiri, com les escales d’accés i el corredor de la zona nova amb la vella.

6.- Començant per la zona 2-3 permet entendre que la zona ampliada forma part de la zona ja construïda.

7.- Amb la construcció de la zona 2-3 no cal gastar 101.026 € en concepte de jardineria, perquè la zona 1 quedaria lliure per desenvolupar posteriorment.

8.- Quan s’hagi de començar la construcció de la zona 2-3, es farà malbé tot el paviment i es antinatural començar de baix a dalt.

9.- Les escales d’accés a l’aparcament caldria que fessin un altre recorregut i que comuniquessin a la zona interior del cementiri, i que no siguin perimetrals.

10.- Cal considerar l’amplada de maniobra per la circulació del cotxe mortuori i per efectuar el canvi de sentit, amb els carrers d’ubicació dels nínxols.

Súria, 18 de febrer de 2009


Arxiu del blog