27 de maig 2009

ELS PENSAMENTS DEL CASINET RECONQUESTA RECONSTRUCCIÓ... LA GRAN CONQUESTA DEL PSC.




El Casinet parla des de el fons de la seva essència i ens explica com es troba després de passar per les mans del millor cirurgià plàstic.


Em sento estrany, sembla que aquesta nit ha estat eterna, estic cansat i una sensació estranya envolta tota l’estructura, sembla com si jo no fos jo, sembla que les meves parets siguin un cos estrany aliè a la identitat de la sempre he estat cofoi,... tinc de tocar l’espai ... sembla un mal son, potser aviat despertaré repentinament i el cor deixarà de bategar i estaré mort i tot haurà acabat, dignament, en silenci, sense paraules i elogis que tant mal em fan en aquests moments, ... només haig de contar enrere i despertaré ,... set, sis, cinc, quatre, tres, dos, u, i cero.


El mal son, és real, estic viu i despert, estic horroritzat, però que ha passat?... no pot ser cert! han malmès la poca dignitat que mantenia com un guerrer de pedra amb el cap aixecat orgullós de sobreviure i persistir en el segles, morint amb dignitat. En quin mal moment van decidir fer-me una reconstrucció, com han pogut posar el meu cos en mans d’un cirurgià de segona, que dic de segona,... un cirurgià de perruqueria veneçolana com a mínim!


Sembla que ja no m’estimin, m’han convertit en el pallasso del Poble Vell semblo una meuca barata, mai més podré mirar una posta de sol sense sentir vergonya, han obert una gran boca de llavis metàl·lics, lluents, crepitants en els crepuscles lluents, la vida ja no té sentit vull esfondrar-me i desaparèixer, crido i la gent riu, m’han convertit en un ser esperpèntic, sense entitat, demano ajuda i ningú m’escolta, només riuen, els companys que durant segles s’emmirallaven en mi, riuen, riuen fins plorar, sense adonar-se que el seu futur també està en perill, el veneçolà encara continua oferint els seus serveis, amb un somriure als llavis i amb el ullet mig aclucat, maliciós i venjatiu.


Visca Súria Reconstruïda!


*Si mireu les fotografies. Les lletres del Casinet, les estan traient. L'horitzó també ha canviat, respecte a l'edifici antic, perquè han pujat un pis més. I no cal afegir els "llavis de meuca" barata de la façana del riu...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Totes les obres que es fan als edificis que la Generalitat ha pagat la restauració han d'ésser aprovades per la Generalitat.
Aquestes obres han estat aprovades per la Generalitat?

Anònim ha dit...

Per el que jo ser ADIGSA fa el seguiment de las obres.

Gis.suria ha dit...

Segons, l'Alcalde en aquest ple, va comentar, que hi havia el vist-i-plau , de la Llei de Barris.
De totes maneres us mantidrem informats!

Gràcies per les vostres aportacions!
Salut!

Anònim ha dit...

Del refugi que hi havia sota que s'ha fet?
Salutacions

Arxiu del blog